Resumérar dagar.

Igår åkte vi in till Union Square, Adrian köpte en gigantisk kaffe på Starbucks och jag en Naked-juice. Så satt vi en stund i Union Square Park och tittade på ekorrarna. Sedan begav vi oss till Central Park, vi promenerade omkring en stund och satte oss sedan ner under ett träd i ”Sheep Meadow”. Fantastiskt väder och himla härligt. Efteråt gick vi Fifth Avenue ner, mot 42nd street, 7th Ave, jag ville visa Times Square. Det är ändå en sjuk plats. Vi gick in på Toys’r’us bara för att bländas lite av hysterin.
Hungern började tränga sig på, så vi bestämde oss för att åka lite nedåt. Det blev Canal Street och vi hittade något litet ”mexican, spanish, american food”-hak. Lite burritos, enchiladas, nachos, ris och bönor senare blev vi sjukt mätta och åkte hem…
Det var den dagen, det.

Idag ska jag nog försöka köpa mig en ny kamera. Det lutar åt att det blir en Nikon D7000. Den verkar passa mina krav och önskningar.

Om julietjuliet

Du är glad!
Det här inlägget postades i La Vie. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Resumérar dagar.

  1. Martina Green skriver:

    Åh Julia jag älskar att läsa om allt ni har för er! Fantastiskt! Har börjat planera min egen USA-resa i vår, hoppas det blir av. (:
    Väldigt fina bilder tar du också! Hur länge stannar ni?

Kommentera

