Frammmmmeee!

Vi är framme. Framme i det förlovade landet.

Vi skildes åt på Arlanda och möttes igen på Newark. Så fantastiskt att flygen inte var inställa på grund av Hurricane Irene.

Rummet som vi hyr är hur bra som helst, jättestort, många utrymmen att förvara saker, kläder m.m. i, så att man slipper leva i en resväska. Vi har internet och en egen teve [den kommer jag att använda särskilt mycket eftersom jag verkligen ÄLSKAR att se på teve -oh, mark the ironi-], en stor säng och vår värd, Kim, har en katt. Han heter Paddington, är på vippen att fylla ett år och så himla social. Kim är en fantastisk värd också, hur gullig och hjälpsam som helst, vi har fått varsitt nyckelpar, så att vi kan komma och gå som vi vill och vi får använda kök/kylskåp/badrum/andra förnödenheter som vi vill. Jag är så sjukt nöjd.

Adrian är ganska jetlagged och ligger just nu bredvid mig här i sängen och sover. Själv är jag pigg och glad, vill ut och möta dagen…ska försöka få igång honom nu, klockan är ändå tjugo i ett…heh.


So long!

Om julietjuliet

Du är glad!
Det här inlägget postades i La Vie. Bokmärk permalänken.

Kommentera

