På tåg, på tåg.

Sitter på tåget till Gnesta. Alldeles strax framme.
Hem till Adrian. Tibble. Det är så fint där.

Imorgon åker jag till Brighton! Hiiih.

Värt blogginlägg? Svar: Ja. Fett värt.

Om julietjuliet

Du är glad!
Det här inlägget postades i Blog portable.. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till På tåg, på tåg.

  1. Kragom skriver:

    Enjoy, blir de ngt Londonium också? Du behöver väl fortfarande hitta den där VS shoppen jag inte tror finns!? ;)

    • julietjuliet skriver:

      Tyvärr kommer jag nog inte att förära London ett besök den här gången. Halvt pank sedan Barcelona och löning är inte förrän på onsdag…suck.

      Jag tror dock att den där affären finns. Det gör jag.

Kommentera

