Tumnaglar ska hålla.

Nu var jag riktigt smidig. Trots att mina naglar är nyklippta och korta har jag precis lyckats bända upp höger tumnagel så mycket att den blivit blå. Känns det bra? Nej, nej, nej. Det bultar och gör ont och medför naturligtvis att jag inte kan klättra. Det är självklart här i klätterhallen jag åsamkat mig detta handikapp och det kunde nästan inte komma mer olägligt. Nästa vecka åker vi till Barcelona, kommer alltså inte att kunna klättra på hela den tiden [vi är borta söndag-söndag] och nu lutar det åt att jag inte kommer att kunna klättra den här veckan heller. Panik. Kommer att tappa all förmåga.
Det här är seriöst ångestframkallande.

Får sitta här och studera när Angel klättrar istället.

20110405-123007.jpg

Om julietjuliet

Du är glad!
Det här inlägget postades i Blog portable.. Bokmärk permalänken.

Kommentera

