För en vecka sedan.

För en vecka sedan åkte jag till Göteborg. Det var fint.
Vädret jag möttes av på fredagsnatten var däremot allt annat än fint. Det blåste, kalla, våta vindar, det regnade och frös till, samtidigt. Det var helt sjukt. Jag har aldrig någonsin erfarit det vädret förut. Helt galet.
Förutom att jag och Fille var supersjuka båda två och hostade ikapp i hennes lilla rum, så var allting himla fint. Vi var på Styrbord Babord, vi var på Yaki-Da [som för övrigt verkar vara grymt överskattat], jag var på promenad i Majorna, jag hann med att träffa Adam, Linnea, Shadé, Peter, Frida, Martina och massa andra fina personer. Väldigt imponerad av min bedrift att få ihop schemat.
Det var sorgligt att inte Beata var i stan, särskilt när jag gick förbi hennes hus på söndagen. Det var saknad.




I sommar ses vi igen Göteborg!

Om julietjuliet

Du är glad!
Det här inlägget postades i La Vie. Bokmärk permalänken.

Kommentera

