Resfoten.

Sitter på x2000 till Göteborg. Skriver brev till Ida, häver ur mig längtan och besvär blandat med fina saker och framtidsplaner o.s.v.
Det är sådär jobbigt kupévarmt här. Som gör att snoret bara rinner och jag sitter och snörvlar. Tur att närmsta medresenär sitter med hörlurarna i och lyssnar [förhoppningsvis högt] på musik. Jag måste vara ett gravt störningsmoment, men vad ska jag göra? Vräker ur mig alla tusen ursäkt och förlåt här. Kanske någon läser och förstår. Det är i alla fall inte mitt fel.

[här skulle jag infoga en bild, men 3Gnätet delade tydligen inte mina åsikter om passande innehåll. Får göra det i efterhand på en dator. Hejsvejs! En timme till Göteborg nu!]

Uppdatering:
Här kommer bild…!

Om julietjuliet

Du är glad!
Det här inlägget postades i Blog portable.. Bokmärk permalänken.

Kommentera

