You just stay home and play synthesizers.

Imorgon åker jag till GÖÖÖÖTEEEBOOORRRGGGHH!!! Fett och tjockt med najs skareee bliii.
Därför var jag idag och lämnade min lilla katt hos min mors sambo och min lillebror, mor är också i Götet i helgen.

Efteråt hämtade jag ett paket på Ica i Västermalmsgallerian och därpå mötte jag upp Hedda för att överlämna det fina paketet som flugit ända från Japan och hit.

I paketet gömde sig en panda och ett nöt. För det vet jag.

Om julietjuliet

Du är glad!
Det här inlägget postades i La Vie, Mes Favoris. Bokmärk permalänken.

Kommentera

