En upplysning bara.

Fråga: Har jag varit världssämst på att blogga?
Svar: Ja.

Om julietjuliet

Du är glad!
Det här inlägget postades i Blog portable.. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till En upplysning bara.

  1. Kragom skriver:

    Va? Detta kommer som en kalldusch för mig! Jag har halvföljt denna, jag som inte brukar fälja någons blogg (om den nu inte handlar om de senaste kaerorna och objektiven förståss). Och så får jag veta att en av de enda bloggarna jag varit ngorlunda frekvent på är världssämst! Nä fy fan! Det blir nog en stämning av detta. Bedrägligt beteende!

Kommentera

