Personifiera dig.

Ville bara tala om att den här dagen var fin, hörrni.
Tänkte ta ett viloklättringspass på Karbin, slutade med att jag tog ett nytt svart problem!
När jag kom hem lyckades jag till slut beställa min, Heddas och Adrians [Markus är slutsåld, uuäähhh] kigu-dräkter…vi ska ha dem när vi dubstepar aset ur allt och alla. Vilket vi brukar, men det kommer att bli ännu fetare som giraff, katt, flygekorre och panda! WOOOHHOOOO!! Jag är så pepp.
Men nu måste jag sova.
Godnatt.

[de små glädjeämnena i livet.]





You findzzh em heeeere.

Om julietjuliet

Du är glad!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

