Dag Sex: Din första fylla.

Återigen en sådan där spännande topic. Vet inte riktigt vad jag tänkte på när jag valde ut de här dagarna.

Nåväl, min första fylla inträffade på våren i sjuan eller åttan. Jag var med i Alingsås Musikteater Sällskaps uppsättning av ”Trollkarlen från Oz” och vi skulle ha premiärfest. Den hölls hemma hos en kille i ensemblen. Jag fick öl av några stycken, drack ganska fort, men inte så mycket. Tyckte att jag var såhäääääääär [föreställ dig hur jag sträcker ut mina armar rakt ut i sidorna] full och skrattade och började babbla strunt. Satt på balkongen i Henrics knä och sa saker som; ”Om jag fick bestämma skulle den där containern vara rooosa!! Oooom jaaaag fick bestämma skulle den där cykeln vara blåååå!”.
Helt enkelt ganska mycket placebo och ganska mycket jag-vill-vara-sjukt-mycket-mer-berusad-än-vad-jag-är-för-det-är-coolt-och-då-är-man-vuxen-feeling. Sedan cyklade jag hem och jag tror att min mor hade bestämt att jag skulle vara hemma senast tolv
Borde ha sett ut något sådant där…fast förmodligen utan smink.

Om julietjuliet

Du är glad!
Det här inlägget postades i Les Jours.. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Dag Sex: Din första fylla.

  1. Ida skriver:

    hahaha, alltså den här bilden är helt amazing! har skrivit och skickat ett brev till dig också som du borde få i veckan (: puss

Kommentera

