Dag Fyra: Vad du åt idag.

Men världens tråkigaste topic…
Vaknade vid halv nio. Gick upp. Gjorde inget vettigt, i och med att jag äter frukost på jobbet i vanliga fall är jag van att äta först efter någon timme. Så det gjorde jag. Två små trevliga baguetter med philadelphia och tomat. Till det drack jag Brämhults Hallondryck. Gottgott.
Sedan åkte jag till Karbin och klättrade årets första klättring, härligt. Efter klättringen åt jag en flapjack, smak: Pistasch. Gottgott.
Kom hem. Åt en clementin. Gottgott.
Åkte in till stan, postade ett paket, åkte vidare till String. Där sitter jag nu och jag har fått i mig en vegolasagne och snart två stora koppar thé. Gottgott.
Blir nog inte mer än så idag.

Men det här var väl sjukt intressant?

Om julietjuliet

Du är glad!
Det här inlägget postades i Les Jours.. Bokmärk permalänken.

Kommentera

