Les Jours.

Tjena, tjena…jag tänkte göra ett sådant där ”tema-kör” som ni säkert sett på diverse bloggar. Det har i alla fall jag gjort och jag ska nu göra slag i saken och göra samma sak. Hittills har jag bestämt mig för tretton olika ”topics”. Låt mig rada upp dem:

Dag Ett: Introducera dig själv.

Dag Två: Din första kärlek.

Dag Tre: Dina föräldrar.

Dag Fyra: Vad du åt idag.

Dag Fem: Definitionen av kärlek enligt dig.

Dag Sex: Din första fylla.

Dag Sju: Ditt senaste sjukhusbesök.

Dag Åtta: Dina syskon.

Dag Nio: I din väska.

Dag Tio: Det gör dig upprörd.

Dag Elva: Det saknar du.

Dag Tolv: Din första kyss.

Dag Tretton: Vad du gjorde för tre år sedan.

Kan hända att jag lägger till något mer. Vi får väl se.

Om julietjuliet

Du är glad!
Det här inlägget postades i Les Jours.. Bokmärk permalänken.

Kommentera

