Dag Ett: Introducera dig själv.

Jag är…en tjej med mycket känslor. De vill gärna spruta ur mina ögon i tid och otid. Tårarna kommer av lycka, av sorg, av lättnad, av kärlek, av minnen, av musik, av foton, av texter, av det mesta.
Alltså, hur presenterar man sig själv egentligen? Vem är jag? Är det nu jag får ett brev från anonym avsändare med den enda frågan [Vem är du?]?
Jag har många drömmar och mål, många tankar i huvudet väldigt ofta. Just nu längtar jag ut i världen och har en känsla av att det här är min bästa tid, att den är just nu och att det aldrig kommer att vara så enkelt i livet som när man är i början av tjugoåren. Därför är jag lite lätt stressad över att hinna med allt innan det är för sent…
Vad mer kan jag säga? Jag älskar att hålla på med kreativa ting, måla/rita, fota, dansa, skapa i allmänhet. Andra saker som ligger mig varmt om hjärtat är matte, kemi, fysik, språk, filosofi, böcker, film och tusen ting till. Äh, nu får det räcka. Ni får läsa resten av de här dag-inläggen och kanske lära er mer om mig.
Adieu.


[det är mycket såhär jag ser ut nuförtiden. Kallt ute, ni vet.]

Om julietjuliet

Du är glad!
Det här inlägget postades i Les Jours.. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Dag Ett: Introducera dig själv.

  1. Frida skriver:

    bonjour julia! jag hittade din blogg när jag letade lämpliga personer att sprida vidare blogg-kedjefrågor :) om du har tid & lust kan du ju alltid kika in på det här – http://fridaamanda.blogspot.com/2010/12/7-saker.html Hoppas allt är bra med dig annars!! :)

    • julietjuliet skriver:

      Hej, hej! Nejmen, se så trevligt. Välkommen in i värmen =]. Absolut, det ska jag ta mig en titt på, så jag säger utmaningen antagen!
      Med mig är det fint, hoppas detsamma gäller dig? =].

Kommentera

