Långhelgsfasoner.

Får be om ursäkt för denna extremt dåliga uppdatering. Men det händer så sjukt mycket grejer hela tiden. Har inte riktigt haft tid att sitta framför datorn.
I helgen har i alla fall Niklas varit här och hälsat på! Happy times. Vi har hunnit göra så mycket saker alltså. Fredag var vi på Etnografiska efter att jag slutat jobbet.

Lördag var det String, promenad i Vinterviken, hälsa på hos Johan i sitt hemtentekaos, sedan utgång på
Debaser Medis.



Söndag, långdag i sängen med datorer och bildöverföring, sedan frukost/lunch/middagDärmed Pasta och efter det gick vi och såg Aniara på Stadsteatern.
Aniara var himla bra och språket var gudomligt vackert. Vi lyckades få två biljetter precis i mitten på nionde raden [typ bästa platserna helt enkelt], trots att föreställningen var slutsåld egentligen. Vi väntade helt enkelt tills klockan blev sex och den som hade bokat de biljetterna skulle ha kommit och hämtat ut dem. Den personen kom inte och vi högg dem snabbare än kvickt! Fett värt.

Idag var vi och klättrade och sedan tog han tåget hem. Så var det med den fina helgen.

Om julietjuliet

Du är glad!
Det här inlägget postades i Album Photo, La Vie. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Långhelgsfasoner.

  1. Ida skriver:

    Jag vill också gå ut och parta/dansa/festa med dig! Gör man inte sånt den 25e?

    PUSSS!

    • julietjuliet skriver:

      Jag tror minsann att man gör sådant den tjugofemte, om man ska vara traditionell på ett ungdomligt hipstervis. Funderade på dubstep…fick höra något om att de skulle ha en fet juldagsklubbkväll. Kan tänka mig att det är grymt. Men å andra sidan vet jag inte om du är så into dubstep?
      Pussapusspuss.

  2. Ida skriver:

    Jamenvisst, det är ju sådana vi är om något! Alltså, jag vet inte om jag är så into dubstep för jag har i pinsamhetens namn inte så himla stor koll på vad det innebär. Skämmes och skyller på att jag bor untanför storstadscivilisationen. Såå, informera mig!
    Pusspusspusspyss

Kommentera

