Qu’ils mangent de la brioche.

Är hård som sten och har stulit bilder. Från Agnes och Sebastian.

Mitt ledord underkvällen; Let them have cake!

Började kvällen hemma hos Lisa och Johan. Drack vin ur sugrör för att inte förstöra mejken

Sedan tog vi ivriga [Sebastian, jag och Ulrika] taxi till Liljeholmen och där var det maskeraaad. Efter en liten stund kom Lisa, Johan och de andra och slöt upp.

Träffade Haaajpojken och var extremt lycklig. Bästa bilden.

Mystältet, himla fint inslag i kvällen.

Den där sockerbiten till höger ville jag bara äta upp.


Det här är nog bästa bilden också i och för sig…
Någon gång efter att kostymvinnaren [vinnarna? Tror att det var några giraffer?] sprutat ner oss i den dansande massan med ”champagne” och folk börjat röka inomhus tyckte vi att det fick räcka för den här gången.
Grymt. Grymt. Grymt.

Om julietjuliet

Du är glad!
Det här inlägget postades i La Vie, Mes Favoris. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Qu’ils mangent de la brioche.

  1. Kragom skriver:

    Med sugrör behövde du ju inte ens ändra pouten… Lysande! :)

  2. Kragom skriver:

    För att anknyta till diskussionen 80-talsvideos, detta är en som jag jämt kommer tänka på när jag ser extravaganta frisyrer:

    eller denna för mer tidstypisk version, med fortsatt tema kompositörer:

    Och den bästa sången ngnsin om kompositörer:

    Ok, I’ll try to be quiet now! :P

  3. pandasoppa skriver:

    hahahah asså hajbilden blir mycket roligare om man kommer ihåg va han saa han ba ”im so stoned höhöhöhöhööhöhöhöhöh” och så kollar man på hans min och ba….. a..

Kommentera

