Sätt ord på mina känslor.

En annan som är helt hiskeligt bra.

Släng ner nyckeln min fina,
och få mig av den här jävla gatan.
Har stått i regnet så länge att jag börjat krympa
att drunkna är inte så illa,
om det får en att drömma och hoppas på
att en seglande båt ska komma.

Och vi går ut och brinner upp i natten
och skyller allting på våra fyllehuven.
Undanflykter och självanklagan,
Jag ser domen i dina ögon
Jag ser domen i dina ögon

Du kanske kommer förstå

Ser hela stan sjunka,
som titanic med alla ljusen tända.
En sån där natt då vi behöver någonting,
som hjälper en över svarta vatten.

Och vi går ut och brinner upp i natten
och skyller allting på våra fyllehuven.
Undanflykter och självanklagan,
Jag ser domen i dina ögon
Jag ser domen i dina ögon

Och vi går ut och brinner upp i natten
och skyller allting på våra fyllehuven.
Undanflykter och självanklagan,
Jag ser domen i dina ögon
Jag ser domen i dina ögon

Om julietjuliet

Du är glad!
Det här inlägget postades i La Vie, Mes Favoris. Bokmärk permalänken.

Kommentera

