Vinst och förlust.


Mina ögon har inte varit utan en brännande hinna en enda gång den här dagen.

På vinst och förlust.
[är det någon idé? vill du ses ändå? måste ju passa på!]
Jag råkade knipa bägge.
Jag vann, jag förlorade.
Alla vägar leder norröver.
Så kort tid och vem i hela sin vidunderliga skepnad tillät mig stadga något.
Lät mig finna frid och trygghet.
[var det du? men du förstår inte? jag känner igen känslan exakt.]
När du föreställer dig orange ljus, tänk då på mig.
Tänk på mig.

Om julietjuliet

Du är glad!
Det här inlägget postades i Album Photo, La Vie. Bokmärk permalänken.

Kommentera

