Och så vill jag ju bli radiopratare också.

Jag har tusen miljoner tankar i huvudet och nu börjar jag få panik över framtiden också.
Var ska jag bo efter årsskiftet? [och nu menar jag rent bostadsmässigt, inte stad/landsmässigt.]
Vad ska jag göra med mitt liv?
Vad väntar jag på?
Vad vill jag vänta på?
Hur ska jag gå tillväga? [jag och Ida har ju fantastiska planer och vi måste få sätta dem i verket. Snart.]
Kommer allt att lösa sig?

Ah, har lite kaos i hjärnan.

Idag satte jag upp mig på kö för iPhone 4 också. Kul, kul att de är slutsålda i hela landet och att försäljarna inte heller kan säga ett säkert leveransdatum. Jag orkar inte vänta. Jag vill inte vänta. Vill. Ha. Den. Nu.
Materialist-Javisst.

Inom en snar framtid flyttar en kär vän härifrån och jag vill verkligen inte det.

På onsdag ska jag vakta Love! Mys.

Imorgon blir det klättring med nya banor på Karbin. Hurra!

Igår åt jag och Olof frukost hela dagen och sov om vartannat. Soft.
Sedan åkte jag till Angel och så streckkollade vi Weeds. Så jävla bra.

Idag kom jag hem efter jobb och besvikelsens stadsrunda, somnade ifrån både demonstration och finLiv [som jag inte fick tag i innan jag somnade…]. Bra gjort.

Senare väcktes jag av galen katt som attackerade mig.

Kanske har jag för många saker på hjärtat. But I don’t care. Måste får ur mig lite skrot och viktigheter.

Jag har något som ligger på lur i magen, någon sorts oro. Jag kan inte placera det, jag vet inte riktigt vad det är eller vad det beror på.

Men en sak är säker, det hade varit hemskt mycket roligare om jag hade en särpräglad dialekt.

Om julietjuliet

Du är glad!
Det här inlägget postades i La Vie. Bokmärk permalänken.

Kommentera

