Jag älskar söndagar.

Tänkte bara lägga upp några bilder lite snabbt, innan jag sticker iväg och bakar bröd med Olof!
I söndags bjöd jag Ida på Fotografiska som födelsedagspresent, hon fyller år, IDAG! HURRA & GRATTIS!
Vi började dagen med att äta oss spyfärdiga på Strings frukostbuffé, sedan satt vi på Mosebacke Torg i en och en halv timme, lyssnade på MNK och lät våra överfulla magar smälta maten.




Efter vackra utställningar gick vi och åt lite till, sushi. Sedan gick vi tvärs över gatan, hängde på ett café och väntade på Idas norrländska vän Lars, som var på besök i Stockholm han med.



Vi satt på caféet tills de stängde vid tio. Sedan gick vi långpromenad, nästan hela Götgatan, hela Hornsgatan och sedan ut på Reimersholme. Runt tolv skildes våra vägar åt vid Hornstull… Ida och jag åkte hem till mig och Lars till Gullmarsplan.
Så var det med den fantastiska söndagen!

Om julietjuliet

Du är glad!
Det här inlägget postades i Album Photo, La Vie. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Jag älskar söndagar.

  1. Ida skriver:

    Åh, så fina bilder! Och även de från Skugge! Och himla nonchalant cool jag ser ut med VIP-bandet på mosebacke.. Haha.
    Och TACK så mycket för både gratulationer och för att jag fick spendera en alldeles fantastisk helg med och hos dig!

    PUSSPUSSPUSS

    Ps. Pratade precis med Lars och han hade vunnit tävlingen, fett! Haha.

    • julietjuliet skriver:

      Tack så mycket, tack. Ja, Du är extremt vippig. Så att säga…

      TACK SJÄLV! Kom snart igen!

      Heja Lars. Väldigt, väldigt roligt att höra, väldigt, väldigt rolig kille är han också. Det var väl inte mer än rätt med andra ord.
      Hur var ditt firande där hemma hos dig? Lika god mat som förväntat?

      PUSSSSSSSSSSSSS.

Kommentera

