Helghelghelg.

Jag fick höra ”Sukie in the Graveyard”, ”Step into my Office, Baby” & ”Sleep the Clock Around”! Så himla fint.
Åååhhh. Jag vill bara gå om och om och om och om igen! Det var så bra. De bjöd upp publik på scenen som fick dansa, de spelade så fint och sjöng så vackert och gjorde mig alldeles lycklig och så fick jag gråta en skvätt av happiness.
Robyn var också jättebra. Och sedan Hot Chip. Yeeeaaaahhh. Så sjukt najs. Dansade loss och ville aldrig att det skulle ta slut.

Efter Popaganda ”Världens Bästa Evenemang” hos Alex, Boris, Andreas och Amanda. Mysmysmys. Jag känner så otroligt mycket kärlek för de här människorna. Bästbästbäst.

Jag får berätta mer en annan gång. Nu måste jag sova, ville bara skänka en liten rapport.

Om julietjuliet

Du är glad!
Det här inlägget postades i La Vie. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Helghelghelg.

  1. Mamma skriver:

    Härligt att höra! Hoppas känslan blir kvar länge, länge!

Kommentera

