Val 2010.

Tänkte bara valpeppa er lite.

Gjorde två trevliga test på svd.se och får inse till min belåtenhet att jag fortfarande är klok.

Om julietjuliet

Du är glad!
Det här inlägget postades i Mes Favoris. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Val 2010.

  1. Nina skriver:

    Kära, söta, fina syster.
    Det kunde jag ha talat om för dej att du är klok, du är till och med
    Karismatisk
    Levande
    Omutbar
    Kärleksfull
    Ansvarsfull
    Realist
    Empatisk
    –> KLOKARE än de flesta!

    PS: Behöver jag säga att vi hejar på samma lag…? ^^

    • julietjuliet skriver:

      Men, men, men. Taaack. Så du säger. Här blir man generad på sängkanten!
      Det hoppas jag verkligen inte att du skulle behöva säga, något annat val hade varit otänkbart.

  2. Ida skriver:

    Jamen Julia, det är klart att du ska rösta på Vänsterpartiet för du ÄR en mycket klok människa! (och jag är alltid lika opartisk..) Det här ser strålande ut! Har du läst Vänsterpartiets valtidning förresten? Om inte, försök få tag på en sådan eller så kan jag fixa det fast då får du ju vänta väldigt länge.. Den är så sjukt bra!!

  3. Kragom skriver:

    Haha, jag skall inte göra en politisk inlaga, då vilken politik som e bäst e lika enkelt att säga som att uttala sig om Sverige bör ha Euro eller ej. Men jag skall ge ett filmförslag som damerna kommer att gilla: ”die fetten Jahre sind vorbei”
    http://www.imdb.com/title/tt0408777/?mode=desktop
    En väldigt underhållande film om ungdomlig idealism och vuxenvärldens pragmatism!

    Se den!

Kommentera

