Konsumera.

Den här fredagen ska jag ut på klätterutrustningsrunda. Jag ska åka till Djurgården och jag ska åka till Nockeby. Blocket har givit mig chansen att köpa sådant där man behöver för att klättra till ett mycket förmånligt pris. Nu får vi bara hoppas att grejerna är lika bra som dem ser ut att vara på bilderna. Samt att jag kan ha klätterskorna…det ska vara precis rätt storlek.
38,5. Hur ofta händer det? Jag har alltid skor som är en halv storlek för stora, eftersom det i Sverige oftast bara finns helstorlekar. Visst lever jag ett fruktansvärt liv?

Men allra först ska jag införskaffa födelsedagspresent till Awa. Jag ska även titta på bröllopspresent…
Så himla svårt att komma på en bra bröllopspresent. Hjälp?

Om julietjuliet

Du är glad!
Det här inlägget postades i La Vie. Bokmärk permalänken.

Kommentera

