Miserabel tjej.

Måste bara delge er av min stora sorg i hjärtetrakten.

Dels är jag deprimerad över att ha åkt ifrån den där fina som bor sjuhundranio kilometer bort och sedan är det den här andra grejen.

Jag. Missade. Håkan. På. Way out West.

SORG. STOR SORG.
Vånda och ångest, jag har ont i magen för att jag har missat årets händelse.

Sitter helt miserabel i min säng och snyftar i min ensamhet. Åh, onda värld.

Om julietjuliet

Du är glad!
Det här inlägget postades i La Vie. Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Miserabel tjej.

  1. Ida skriver:

    du, vad händer helgen runt den 11 sept?

    • julietjuliet skriver:

      Åååååhhh, jag är ledig lördag, söndag, måndag och dessutom slutar jag 14:30 på fredagen. Det är inte så att Du kommer hit då?!?!?! Det skulle vara alldeles förträffligt!!!

  2. Ida skriver:

    lägg aaaav!! :D jag överväger det starkt! och det är mycket troligt, skulle bara kolla hur det passade för fröken! :D

  3. Kragom skriver:

    Var har du hittat den fina bilden på Scarlett Johansson?

  4. Kragom skriver:

    Ok, nästa gång hon dyker upp får du introduceta mig! ;)
    Bästa bilden jag sett me henne!

Kommentera

