Bergen, en tur på Ulriken.

Nu tänker jag bomba med lite bilder från min vecka i Bergen.

Tänkte också varna er för att det kommer att se lite stökigt ut här just nu. Börjar med ny färg på text och sådär, orkar inte ändra om de gamla inläggen. Kanske är det lite grällt och så, men det får vara på det viset nu. We’ll get used to it.

Men, nu kör vi! Torkild & jag klättrade i berg, fjäll rättare sagt och närmare bestämt Ulriken!









Om julietjuliet

Du är glad!
Det här inlägget postades i Album Photo, La Vie. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Bergen, en tur på Ulriken.

  1. Kragom skriver:

    Gillar näst sista bilden, då det där ser ut som att Torkild har ngn mörk hemlighet! Annars ser han ju så snäll ut jämt! ;)

    • julietjuliet skriver:

      Haha, ja, visst ser det så ut? Man kan nästan tro att han är som Dexter…vi har streckkollat på den serien och som alltid när jag ger mig in i något blir jag hardcore-fan.
      Så just nu lever jag lite i grief över att Dexter dödade sin bror. Åh, så typiskt.

      Oj…nu kanske jag spoilade något för dig…sorry!

Kommentera

