Blir alldeles varm och lycklig.

I söndags var jag och klättrade för första gången i mitt liv. Det var sjukt kul! Jag var där med Alexander och ett gäng andra.
Igår kväll var jag där igen med Angel som också hade tagit med sig Niklas. Vi bouldrade och klättrade fram till tio när de stängde. Sedan åkte vi hem till Angel och lagade mat, eller, Angel lagade mat, och sedan spelade vi Super Mario Galaxy 2 [som Niklas var helt grym på och jag & Angel high fivade för varje briljant manöver han utförde] och innan vi lade oss sådär runt fyra på morgonen introducerade dem mig för Skins.

Det var så himla mysigt hemma hos Angel, jag blev sådär flumtrött som jag inte har varit på länge. Vi diskuterade så många viktiga saker, t.ex. bästa superkraften, teleportering och vilka konsekvenser som påföljer de flesta saker.
Åh, så fina människor.

Om julietjuliet

Du är glad!
Det här inlägget postades i La Vie. Bokmärk permalänken.

Kommentera

