Jag fååår inte.

Jag kan inte skaffa iPhone 4 just nu. På grund av att jag har kvar bindningstid på mitt gamla abonnemang. Jag tycker att det är lite märkligt, för enligt en snubbe som en gång försökte pracka på mig tele2 Snackis kan man alltid byta till sig ett dyrare abonnemang, även om man har kvar bindningstid. Tydligen var det bara ett försäljningsknep…som jag inte gick på just då, men som jag ändå litade på. Nåväl, det kanske var lika bra. Om jag ska flytta ifrån Sverige nästa år är det väl lika bra att jag inte är bunden till något abonnemang här i två år framöver. Kan ju skaffa iPhone 4 någon annanstans i världen!
Nu ska jag snart åka till jobbet. Jag är trött. Var ändå uppe till tolv inatt och väntade. Då var det kaos på hemsidan, så jag kunde inte beställa då i alla fall. Hahah, så jag satt uppe i onödan och så gick jag upp tidigare idag för att kunna köpa nu på morgonen. Och så gick det inte! Vilket slöseri med tid

Om julietjuliet

Du är glad!
Det här inlägget postades i La Vie. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Jag fååår inte.

  1. Kragom skriver:

    Telefonbolagen kan göra som de vill, och deras försäljare LJUGER alldeles för mycket. Men de får sin provision och så skiter de i resten. Har man inte spelat in samtalet har man inte mycket att komma med…

    Jag har dubbla abbonemang just nu under ett par månader för att jag inte kunde vänta med att köpa en X10. Trots att jag då valde att lämna den operatören som har snabbast och bäst täckning. Men det får inte löna sig att ljuga, därför får de inte mina pengar nästkommande 2 år…

    • julietjuliet skriver:

      En X10 har min syster också. Hon är helt besatt av den. Hahah.
      Min gamla Sony Ericsson c905 får allt hänga med ett tag till. Hoppas att den klarar det bara…heh. Börjar bli lite sliten…

      Vilket bolag och hur har dem ljugit för dig?

  2. Kragom skriver:

    Vodafone UK. De har erbjudit mig kontrakt som ej fanns bara för att undvika att jag byter leverantör, vilket jag märkt efter ngn månad. Detta har skett åtminstone 2 gånger, fast ännu oftare har jag fått fel uppgifter på vägen till nytt kontrakt. Känns som att provisionen går före sanningen…

Kommentera

