Det är inte ens musik.

Jag hörde just världens sämsta låt på radio. Den var så dålig att jag blev utomordentligt upprörd och svor och klagade högt här hemma. Trots att ingen annan än katten kan höra mig.
Alltså, den var så horribelt gräslig att jag blir så fruktansvärt arg över att de kan få lov att spela sådan skit på radio. Den var värre än t.ex. ”Make it Rain” med Lil’ Wayne & Fat Joe eller något. Även om deras texter kan göra mig uppenbart ilsken, för att det är så hjärndött och ointellegent, ja, för det är ju just det, så jag kan inte riktigt ta det på allvar.
Men den här låten. Den är så dålig att den borde bannlysas.
Nu är ni förstås så nyfikna att ni spricker lite i sömmarna. Truddelutten jag talar om är ”När jag sjunger igen” med De Lescano. Jag tänker INTE flika in någon video här, så ni får nöja er med en länk. Vill egentligen inte supporta något så värdelöst, men ni måste få höra och avgöra själva.
. Otroligt. Dåligt.

Om julietjuliet

Du är glad!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Det är inte ens musik.

  1. Kragom skriver:

    ”This track is currently not available in United Kingdom.”

    Skräpfilter? :D

Kommentera

