Ett frågetecken bara.

Jag undrar om brevbäraren kan sluta skriva frågetecken på min post? Nämnde postmänniska får gärna sluta med att skriva ”Selander” på kuverten också. Tröttsamt.

Vad tror du? Det står ”J. Björk” på mitt brevinkast, vem är det troligast som bor där innanför?
Någon som heter Selander, eller någon som kallas för ”?”? Vad står det på breven? Jo, det står Julia Björk, kan det möjligtvis vara så att J:et på min dörr står för just Julia? Är det för bra, för enkelt för att vara sant?

Om julietjuliet

Du är glad!
Det här inlägget postades i La Vie. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Ett frågetecken bara.

  1. Kragom skriver:

    På tal om brev och Juliet:
    http://www.svd.se/kulturnoje/film/bio/pa-ratt-sida-om-sockerchocken_5027589.svd

    Och jag undrar varför jag aldrig hört talas om denna företeelse förut. Är ju underbart romantisk, och det är jag allt lite en sucker för (medan jag skriver detta strömmar Macie Grays ”I try to walk away…” ur högtalarna på restaurangen jag sitter på. :)

    Får nog ta o se den där filmen…

    • julietjuliet skriver:

      Jag trodde att den skulle vara supersmörig och en allmänt trött film med för hög budget för ett så bristande manus. Men efter att ha läst den recensionen verkar man ju kunna se den utan att spy för mycket…

Kommentera

