Sommarolja.

Peter och Frida har varit här och förgyllt tillvaron. Igårkväll/natt promenerade vi i två timmar eller fler. Vi bara gick runt i Aspudden, förbi Vinterviken och långt bort dit vi aldrig hade gått och lät natten leda vägen. Vi hade ingen aning om var vi var. Men vi lät natten och själen styra vägen. I slutet av vår promenad kom vi tillbaka där vi hade börjat upptäcktsfärden och äventyret, fast från ett annat håll.
Det är så härligt att gå på känsla, det är fascinerade och häftigt att se vad kroppen kan åstadkomma.

Och idag tog jag mitt första dopp för i år. Vi gick bort till Vinterviken igen och badade och åt frukt. En underbart varm och solig dag. Jag älskar sommaren.


Hade tyvärr bara med mig min mobilkamera. Vilket var ytterst beklagligt. Det var en otroligt vacker natt.

Om julietjuliet

Du är glad!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

