Slut igen.

Imorse var sista boken slut. Igen.
Det är alltid lika tomt.

Jag skulle önska att J.K. Rowling skrev en biografi om Dumbledore. Den skulle jag vilja läsa.

Men så är jag ju outstanding nörd också.

Om julietjuliet

Du är glad!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Slut igen.

  1. Ida skriver:

    Åh, ja. Det känns alltid lika tomt.

    Men nu får du kanske tid att skriva dina kloka råd till mig och skicka dem? (: Haha. Så jag vet hur jag ska agera..^^

    Puss

    Ps. Jag hade velat ha en bok om Sirius och släkten Black.

    • julietjuliet skriver:

      Det gör det verkligen. Smärta. Jag vill inte att de ska vara slut!

      Ja, jag ska skriva alldeles strax. Det är bara det att jag har haft stängningsvecka nu och det finns liksom ingen tid över när jag kommer hem. Är så himla trött då med. Suck.

      PUUUSSS!

      .Ps. Ohja! Det skulle jag med vilja. Och en biografi om Severus! .Ds.

      • Ida skriver:

        Åh, det är ingen panik(: Jag är bara en så vansinnigt nyfiken människa. På gott och ont. Hehe.
        Ta det lugnt och soooov!

        PUSS!

        Ps. Åååååh. Och en som över huvudtaget handlade mer om när James, Lily, Sirius, Remus och Severus gick på Hogwarts som unga. (Inte lika nyfiken på Peter..)

  2. julietjuliet skriver:

    Jag lovar att det snart ska komma ett svar!

    Pusspusspuss!

    .Ps. Jaaa! Och en Complete Biography om Voldemort. Fett. .Ds.

Kommentera

