Morden, modern.

Jag knaprar karameller inomhus efter att ha suttit ett par timmar i solen och läst Potter utomhus.
Det har varit fruktansvärt att stå inne på jobbet hela dagen och vetat att utanför skiner solen sitt starkaste och jag har inte, svensk som jag är, kunnat ”passa på”.
Men imorgon är i alla fall sista arbetsdagen innan en långhelg. Vete tusan vad som händer på midsommar, men jag känner att jag inte riktigt orkar bry mig heller. Egentligen skulle jag helst vilja fira lite stillsamt men trevligt med familjen. Det var länge sedan sist.

Eller, allra helst skulle jag vilja ha spontanrejv på Gustav Adolfs torg!

Om julietjuliet

Du är glad!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

