Rejv på gatan, mitt i centrala Stockholm.

Alltså, shit. Jag är i extas! Kom hem vid fem imorse efter fetaste natten någonsin.
Först mötte jag upp Amanda, Anna, Nettan & Dick vid Karlaplan. Vi satt vid fontänen i parken och kalasade lite på [för deras del] McDonald’s, [och för allas del] Cava & Ballerina Kex med kladdkakesmak. Anna fick sina födelsedagspresenter av mig, hon fyllde trettiotre i tisdags! Efter parkhäng med kanonskjutning och JASplan i formation över himlen [hallå, Victoria gifte sig ju!] var det dags att på allvar fira Anna, time for Grönan.
Vi körde 5-kamp, som jag verkligen inte riktigt förstår meningen med, men det var väl kul. Och så åkte vi lite attraktioner! Jag och Anna åkte Berg&Dalbanan, Insane, Extreme & Katapulten. Det är ju ändå väldigt kul, eller ja, det är så härligt!
Just det, på vägen hade även Aleksi & Anders slutit upp med truppen!

När vi var klara på Grönan tog vi Djurgårdsfärjan över till Slussen och hamnade på någon tråkig sportbar, ”Skeppsbar”. Så vi drog vidare, vi intog ”After” i Gamla Stan. Vid ett någon gång anslöt Jasmina + andra hälft, Denise och ett gäng andra som varit på inflyttningsfest på ”Bodegan” [där Jasmina och hennes tjej bor, i Sollentuna]. Men vi tröttnade på After och tänkte att nu drar vi till ”Victoria” i Kungsan för sjuttsingen. Men Anders, jag och Denise hamnade lite på efterkälken eftersom vi skulle fota allt och alla. Helt plötsligt stod vi utanför Operan där det var värsta rejvet!

Det var så sjukt jävla roligt! Istället för att gå till Jasmina och de andra, som var planen, stannade vi kvar här resten av natten. Så sjukt najs!!!
Det var dessutom Basement Jaxx som spelade när vi kom! FETT. Jag och Denise dansade loss av bara skjortan. Wow. Vi dansade som maniacs konstant i typ två timmar, eller en paus för att kissa. Det kom förbi random människor och dansade med oss lite.
Nu låter det här lite konstigt kan jag förstå, men den stora klungan folk stod liksom framför scenen och dansade loss, vi stod bakom alltihopa, avsides, lite avskilt och dansadedansadedansade. Helt plötsligt stod det klart för mig att det som den där tunnelbaneservicekillen i London sa om svenskar helt made sense. We dance in the street and stuff!

Lite senare, när Eric Prydz tagit över scenen kom det fram två killar och skulle fota mig [med systemkamera till på köpet! Typiska fashionbloggfasoner, hahahah.]. Jag undrar var de där bilderna hamnar? Skulle hemskt gärna vilja se resultatet. I och för sig var det så många som fotade och filmade mig & Denise igår att det skulle ha varit omöjligt att komma ihåg och hålla koll på var allt hamnar.

Hursomhelst, JAG ÄR I EXTAS! Jag önskar att de alltid hade sådant här på lördagnätterna. Jag ville aldrig att det skulle ta slut inatt.

Om julietjuliet

Du är glad!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Rejv på gatan, mitt i centrala Stockholm.

  1. Kragom skriver:

    Leve monarkin!

Kommentera

