Portion.

Jag bär på en ständig väntan och längtan i magen. Det är tungt.

Jag käkar naturgodis. Det är gott.

Ska läsa Harry Potter nu. Har kommit till sjätte boken [igen].
Femte är alltid seg att läsa, den är så himla lång och dessutom är Harry sjukt jobbig i den också. Hatar hans emo-ingen-förstår-mig-fasoner. Han förstår ju ingen annan heller…egoist! Men jag har överseende med det, han är ädel i övrigt. Jag skyller på att han bara är femton och har en liten trotsig tonårsfas under sitt femte år på Hogwarts.
[åååh, vilken nörd jag är. Jag måste lägga av.]

Om julietjuliet

Du är glad!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

