Har inte mycket att säga.

Gourmetlunch på jobbet idag. Gratinerat potatismos med klyftpotatis & sallad. Jippi. Som jag njöt.

Nu ska jag färga min lilla utväxt och klippa den lååånga luggen som hänger för ögonen.

I övermorgon åker jag! Shit.

Och inte har ni kommenterat hur fint det har blivit här inne med länkar och ny header och annat gulligt. Nej, fy. Så oförskämt.

Om julietjuliet

Du är glad!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Har inte mycket att säga.

  1. Ida skriver:

    Åh, jag såg inte länkarna förrän nu.. Det är ju alldeles fruktansvärt. Förresten har jag nya saker att avhandla med dig. Ihi..

  2. Ida skriver:

    eh, ja. de kan de alldeles säkerligen. och det är så hemskt jobbigt och jag dör osvosv. men… gah. ja, du fattar. kanske. eller så fattar du när jag skriver om det i brevet.
    har inte vart hemma, men säkerligen(: jag hoppas detta!

    ha det så kul i Bergen nu, pusspusspusspusspuss

Kommentera

