Bara något litet.

Min nedräkning går nästan överstyr! Så jag mumsar fruktsallad [tack Anna!] och försöker tänka på annat. Lättare sagt än gjort.
Kan tiden gå lite fortare? Bara just nu.

Nuförtiden vaknar jag alltid en halvtimme innan klockan ringer, superpigg! Solen ger mig så mycket energi. Det är galet.
Hm. Jag såg inte Eurovision i år. Det brukar var mitt enda exception från att aldrig se på teve. Jag blir så rastlös av teve. Men Eurovision brukar jag alltid klämma in ändå, på något vis. Men icke i år.
Vad kan vi lära av detta?

Om julietjuliet

Du är glad!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

