Lyckligt lottad.

Jag åker till Bergen om en vecka och tre dagar!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Extas. Eufori.

Gick i solen och pratade med käraste Liv. Hon flyttar hit snart. SNART! Fjärde juni. Hurra! Fyra dagar kvar!! Åh, Liv.
Vädret är fantastiskt idag.

Jag låg hela morgonen i trädgården och lyssnade på storbandsjazz och läste Harry Potter. Ända fram till min tvättid började. Snart är den slut. Ska gå ner och hämta min klänning som fått Picadilly Circus-smuts på sig och som jag nu har behandlat med Vanish. Hoppas att fläckarna är borta, det är en av mina favoritklänningar. Sedan är det bara kläderna i torkskåpet som ska bli torra och så var dagens goda gärning gjord…eller något.

Om julietjuliet

Du är glad!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

