Tankar i natten, mitt i natten.

Shosanna är den bästa katten i hela världen. Hon bara gosar och myser och är helt underbar. Hela tiden. Hon är bäst.
Dessutom lyssnar hon på vad jag har att säga. Hon svarar och pratar med mig.

Här i Aspudden är allt så fint. En liten idyll i gröna löv och barnfamiljer. Och så jag.
Jag vill verkligen bo här. Det är helt fantastiskt i min lilla lund. Tänk om jag fick möjlighet att bo här. På riktigt alltså, i en riktig lägenhet. En lägenhet som var min. Med kök. Med plats. Som jag kunde inreda precis så som jag vill ha det.

Tänk om jag var en riktigt rik flicka.

Kom att tänka på; ”If I was a mermaid, la la la la la la laaa. I’d swim with all the fishes in the sea, if I was a mermaid giiiirrrl.”

Jag kanske åker till Bergen redan den nionde till elfte juni. Om jag får klartecken från diverse håll.

Om julietjuliet

Du är glad!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

