Men, så svara då!

Robo.to är ju världens roligaste grej. Typ. I alla fall för egocentrerade personer som jag. Hur kul som helst att uppdatera hur man har det för stunden med ett litet filmklipp. Superbra!
Jag bara önskar att fler som jag känner hade det och så att det gick att länka klippen direkt hit till bloggen. Men wordpress verkar inte godta detta. Det länkas i alla fall direkt till facebook och det är bra.

Om ni har tittat på min robo.to, eller för all del min facebook, så vet ni redan det jag kommer att tala om nu…men…jag har fått bilderna från engångskameran framkallade! Hurra!
Fyra bilder hängde jag i min fotomobil i hallen och resten får vila lite i fotofacket. Sådan himla kul liten grej, engångskameror. Oj, vad allt är skojsigt i min värld just nu.
När jag går hem min lilla promenad till lägenheten varje dag efter jobbet och lyssnar på någon trevlig musik i min iPod så ler jag alltid fånigt för mig själv. Det förekommer också ett och annat hoppsasteg eller ett litet dansskutt.
Jag skrattar stort, hjärtligt och länge inombords. Det liksom flyger omkring varma känslor där innanför huden.

Om julietjuliet

Du är glad!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

