Alltid så lycklig nuförtiden.

Jag har mycket att dela med mig av. Bilder, berättelser, fasoner. Ni skulle bara veta. Jag är en lycklig människa.

Men ikväll/natt måste jag sova, för Ida och jag kom inte hem till lägenheten förrän cirka kvart över två på morgonen, så jag hann sova tre timmar på en höft innan jag var tvungen att gå upp till jobbet. Jag var trött.
Men London. Åh, vad underbart det var! Vill tillbaka.
PUSS på underbara människorna i världen. Jag älskar er!

Om julietjuliet

Du är glad!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Alltid så lycklig nuförtiden.

  1. Ida skriver:

    Åååååh, jag längtar och vill se! :D Nog för att jag var med och så men ändå.. haha.

    PUSSPUSSPUSS! Vi åker snart igen damnit!

Kommentera

