Apropå ingenting.

Vaxade ena benet…blev lite rädd för de röda prickarna och tänkte att det är bäst att vänta tills imorgon med nästa.

[och just nu ringde Radiotjänst och ville höra varför det inte fanns någon teveavgift betalad registrerat i mitt namn. Lika lustigt varje gång att de inte vill tro på att jag inte har en teve. Det säger dem förstås inte rakt ut, men försöker liksom vädja till mitt samvete och välvilja att jag faktiskt måste betala om jag har någon form av tevemottagre…SVT Play säger jag då. ”Ja, nej, det behöver man inte betala för att se på…men, men glöm inte att de som betalar teveavgiften även hjälper till att finansiera Svt Play!”. ”Ah, vad bra, vilken tur!” svarar jag glatt. ”Puss och godnatt.]

Drack upp min soyamjölk förut. Ack, så gott.

Om julietjuliet

Du är glad!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

