Benhård.

Nu har Lisa och Johan varit här och hämtat Elliott. Vad tomt det blev… Kändes knäppt att bara mota in en katt i ytterdörren när jag kom tillbaka upp från gatan. Så mycket enklare att hålla koll på ett vilddjur.
Men en sak är säker, det får inte dröja alltför länge innan jag skaffar Shosanna en kompis på heltid.

Innan Lisa och Johan kom var jag på Kulturama och såg Filips slutkonsert.
Han är så jäkla begåvad. Tusen gånger bättre än alla andra i hans klass, men så får man väl inte säga. Filip har liksom något eget, något originellt, något speciellt. Dessutom bygger hans låtar på någonting, de har en mening. Texterna är mer än bara klichéer som tusen och åter tusen sjunger om på Rix FM [fast på den kanalen spelar dem i och för sig max tre olika artister om dagen, jag kanske skulle jämföra med någon annan kass radiokanal med lite större variation på [inte upphovsmän nödvändigtvis] låtlistan] varje dag.
Det finns substans i hans ord, inte bara kommersiellt stoft. Jag tror på Filip.

Om julietjuliet

Du är glad!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Benhård.

  1. Darth VADER skriver:

    :D TUSEN TACK! Blir så himla glad!

Kommentera

