Trångboddhet.

Vi hamnade på Koh Phangan igår. Jättemysigt. Jag och Lisa var där för ett tag sedan också, alltid lika härlig stämning.

Idag ville jag bege mig till Kungsan och fota körsbärsblommor, men vädret är inte ens hälften så fint som igår. Så det blir inget med det. Jag stannar nog inne resten av dagen och njuter av sista tiden med Elliott i huset. Imorgon kommer Lisa och hämtar hem honom igen. Det kommer att bli så tomt med bara en katt helt plötsligt. Har varit så himla mysigt med två gosisar.

Innan Ida kommer på torsdag skulle jag vilja packa upp ordentligt. Men det är liksom omöjligt. Jag har ingenstans att ha alla mina saker. Det finns ingen plats. Så mina fem flyttlådor står här i rummet, uppställda på varandra med annat jox på sig och blockerar liksom svängrummet. SUCK. Jag kommer aldrig att få någon ordning på det här.
Ge mig en lägenhet, någon!?

Om julietjuliet

Du är glad!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

