Resväska funnen.

Jag börjar äntligen komma i takt med min to do-list [mer att-införskaffa-list] som jag har i mobilen.
Såhär ser den ut:
-Cykel []
-Bergen [x]
-Dammsugare []
-Skrapa []
-Förvaringsutrymmen []
-Resväska [x]
-Lakan [x]
-Internetincheckning [x]

På tal om saker att göra, tror nog att jag ska vaxa benen nästa vecka. Hå-hå-ja-ja. Nu har jag nog låtit det växa tillräckligt länge för att jag ska kunna rycka bort hårstråna med rötterna.

I London vill jag hitta en tjusig 50/60-talsklänning och kanske en liten baddräkt. Det hade varit fint.

Höll här på att upprepa mig något kolossalt. Var på väg att skriva nästan exakt vad jag redan har skrivit två inlägg längre ner. Vi skiter i det. Även om jag faktiskt längtar ihjäl mig…!

Om julietjuliet

Du är glad!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Resväska funnen.

  1. Ida skriver:

    Åh, pratade vi om vaxning i tisdags? Eller är det bara ett sjukt sammanträffande.. Jag gjorde ju det i tisdags! Herrejösses, det är illa när man inte riktigt kommer ihåg vad man säger längre(:

Kommentera

