Mycket krimskrams.

Nemmen! Mitt internet vill samarbeta igen! Jag kan uppdatera bloggen. Anledningen till att det har varit dött här ett tag beror på att mitt fantastiska internet inte vill ladda sidan så att jag kan skriva ett nytt inlägg. Men nu verkar det vara på bättre humör igen!

Kollade på roliga chatrouletteklipp på youtube…tänkte att jag också skulle var lite tokrolig. Men jag är för feg! Jag vågar ju inte sitta där framför kameran inför en helt okänd människa! Hahah. Jag vågar inte visa upp mitt ansikte. Så istället körde jag fram nyllet på katterna. Ehhh. Tokroligt…?!?! Nja.
I sällskap med en vän kan jag vara inne på chatroulette hur länge som helst, men själv är det jobbigt. Jag får liksom lite prestationsångest. Vad ska jag göra där framför kameran i min ensamhet?

Nog om sådana triviala ting, vi lägger ingen större vikt vid det. Let’s get on with the life.

Ååh, vad jag längtar till augusti! Känns som en halv evighet tills dess. Åååhhh.

Vi kör lite Lady Gaga på det, för att lugna mina nerver:
[jaaaaa…här var det meningen att det skulle dyka upp fyra videos. Fast det verkar inte vilja sig så.]

Om julietjuliet

Du är glad!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Mycket krimskrams.

  1. AGNES skriver:

    GE MIG DIN MAIL JULLEBULLE SÅ DU KAN FÅ CAPEN!!!! Å JA KAN FÅ PENGAR!!!!

    /maila nåt till mig så vet jag vem du är och så puzz darling hälsa shoshanna
    PANDASOPPA@HOTMAIL.COM

Kommentera

