Byggare Julia.

GIF animations generator gifup.com
GIF animations generator gifup.com
Såhär glad [såg nu att jag inte ser så fruktansvärt glad ut, men det var jag. Och stolt. Fast jag var ju sjukt trött, kanske därför jag ser lite likgiltig ut.] var jag inatt när jag hade mekat ihop sängen. Alldeles på egen hand.

När jag har en lite längre stund över och kommit i ordning med lägenheten ett stycke till, då ska ni få se på bilder från min Västra Götalandsvistelse. Håll till godo.

Om julietjuliet

Du är glad!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

