Saker går fort.

Här sitter jag nu i min nya lya. Kartonger och grejer överallt. Imorgon vill jag införskaffa mig en skruvmejsel eller två på min rast på jobbet, så att jag kan skruva ihop sängen antingen imorgon eller på tisdag. På tisdag är jag ledig. Skönt.

Är sådär fruktansvärt trött igen. Har väl sovit ungefär två-tre timmar inatt. Var på fest hos Jenny igår. Jag hade så sjukt roligt. Åh, vad härligt det var!
Jag var outtröttlig! Tiden gick så fort jag blev verkligen aldrig trött. Vid fem någon gång begav vi oss hemåt. Eller, hem och hem…

Vill egentligen belöna mig med en pizza efter den här dagens slit och släng. Men jag vet inte om jag orkar gå ner till pizzerian. De där femhundra meterna känns obestigliga och dessutom svarar de inte i telefon när jag ringer, så jag gissar på att det är stängt. Tröttsamt, det jag har fått i mig idag är liksom en chiabatta med philadelphiaost till frukost och sedan åt jag en halv glass tidigare i eftermiddags. Jag är hungrig.

Katterna bara bråkar och bråkar. Jag önskar att de ville vara vänner. Men de hatar verkligen varandra. Elliott är vettskrämd för Shosanna som bara morrar och fräser åt honom hela tiden.
Jag menar, nu är vi ju tekniskt sett inte ens på Shosannas revir längre. Så jag tyckte att nu är det dags för dem att slå sina kloka huvuden ihop och bli bästisar. Men det lär väl dröja. Jag bidar min tid.

Har lite träningsverk efter nattens strapatser. Jag gick ner i spagat x antal gånger… Jag brukar få för mig att göra det. My favourite thing to do.

Om julietjuliet

Du är glad!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

