Travel.

Det var svårt att lämna Göteborg. Det gjorde ont i hjärtat.
Jag promenerade längs gatorna, tänkte på alla fina människor som jag återigen åker ifrån. ”I’m not crying” med Flight of the Conchords kom på och jag fällde några tårar. När jag insåg vilken låt jag just snyftat till kunde jag inte låta bli att fnissa lite också.

Nu sitter jag på x2000, har just bytt i Skövde. På den stationen delade jag väntsal med Lars Leijonborg. Hör och häpna min damer och herrar! Helt fantastiskt underbart.
För stunden känner jag för lite Risifrutti och senare blir det chokladmuffins. Från Maxi Ica Stormarknad i Alingsås. Respekt.

Om julietjuliet

Du är glad!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Travel.

  1. Niklas skriver:

    En kommentar. Men nu nämnde ju inte ens miiiiig idag!

    • julietjuliet skriver:

      Har inte hunnit så långt än. Var tvungen att lägga lite tid på att skildra dig. Oss.
      Men nu har jag i alla fall försökt, två inlägg uppåt. Ville inte hafsa ihop det på x2000.

Kommentera

