Check upon it.

Om en liten stund ska jag hämta Love på hans skola! Love och en liten vän faktiskt. Det ska bli så mysigt.
Försökte titta på ”Solsidan” på tv4 Play idag, eftersom jag har hört att det ska vara helt hysteriskt roligt. Men jag kunde bara hitta en massa klipp, så jag antar att det har gått för lång tid sedan det sändes för att det ska finnas kvar hela avsnitt på nätet. Synd.
Jag älskar ju Johan och Felix.

Var inte det här en värd uppdatering?!

Om julietjuliet

Du är glad!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

