Stressad tjej söker fortfarande bostad i all kaotik.

Jag packade klart allt igår. Det som är kvar att packas måste jag ta imorgon, såsom tandborste, dator, iPod, mobil, plånbok och så vidare.
Är osäker på om jag verkligen är nöjd med klädpackningen…bara tre klänningar, en kjol + linne som jag åker i och så en extra topp. Känns magert. Men jag får inte plats med mer, för en viss Niklas har glömt ca 30 CD-skivor här som jag ska ta med mig till honom. Dessutom ska jag returnera lakan och örngott som är hans och en stooor frottéhandduk och så råkade han glömma sina flipflops. Det är halva min packning. Nej, mer än halva min packning.
Jag kommer att se ut som att jag ska på långtidsresa imorgon, enorm resväska som väger bly och dessutom katt i bur.

Nu ska jag plantera in massa växter i akvariet. Ida kommer och tar hand om de små liven fredag, lördag och söndag, men på måndag, tisdag och onsdag är det ingen här. Så då får fiskarna leva på växter tills jag kommer på onsdagkväll.
Sedan ska jag dessutom vara kattvakt! Elliott, som jag vaktade i somras också, kommer att bo hos mig i lite mer än två veckor! Shosanna får sällskap dygnet runt, hurra!

Om julietjuliet

Du är glad!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

