Packa pappa Pekkas kappsäck.

Tänkte börja packa lite grann inför min Västra Götaland-tripp i helgen. Har lånat en stor resväska av Nettan [tack!]. Det är bra.
Egentligen är jag för trött för att packa, har jobbat tio timmar idag. Tio timmar och en kvart. Vill helst bara ligga kvar här i sängen och titta på Flight of the Conchords.
Rabii jobbar till ett inatt. Tycker inte att det är rättvist att han först jobbar i min hall och sedan åker direkt vidare till nästa ställe. Han kommer att jobba sönder sig om han inte är försiktig. Sådant gör mig orolig.

Jag har skrivit en lång packlista. Den är bara påbörjad. Det är bara för att jag ska komma ihåg allt som jag måste ha med mig. Sex dagar i Västsverige kräver sina förberedelser och förnödenheter. It’s like war out there.
Ska bli fint att se Göteborg igen. Fint att se alla vänner igen. Fint att hälsa på mitt gamla jobb igen. Fint att träffa mina småbröder igen. Fint att inta lite vårvärme på västkusten.

Elvis har jag inte träffat sedan jag flyttade den fjärde juli. Jag saknar honom så att det gör ont och jag försöker att aldrig tänka på det. Eller, har försökt att aldrig tänka på det. Men nu får jag äntligen se honom igen. Och Love har jag inte sett sedan jul. Åh, mina små, fina, söta lillebrorsor.
Shosanna ska med och det ska bli så mysigt att åka tåg med henne! Ska bli mysigt överhuvudtaget att åka tåg.

Nej, nu sätter jag lite fart!
Adios.

Om julietjuliet

Du är glad!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

